מחזירים אהבה: ללמוד ייעוץ זוגי באופן מקצועי

16/02/2020

תמיד ידעתם שיש בכם יכולת ואינטליגנציה רגשית גבוהה אותה תוכלו לתעל למען מתן עזרה לזוגות במשבר? חולמים על עבודה מספקת שמטרתה להפיץ אור ורוח אופטימית? אם התשובה על השאלות הללו הינה חיובית, כנראה שתחום יעוץ הזוגיות הוא בדיוק בשבילכם.

 

בכדי להפוך ולהיות יועץ מיומן, במכללה של ד"ר אורית ארבל תוכלו ללמוד ייעוץ זוגי שיקנה לכם את כל הכלים האיכותיים ביותר להתמודדות עם דילמות, משברים וקשיים מכל סוג במערכות יחסים זוגיות. באמצעות ארגז הכלים שתרכשו בלימודים, תוכלו לעזור לזוגות רבים ולקבל תחושת סיפוק אדירה.

 

זוגות רבים מוצאים עצמם במצבים "בלתי אפשריים", כאלו שגורמים להם להרגיש שאין פתרונות ריאליים ולכן במקרים רבים נעשית פנייה לגורם מקצועי שיוכל לספק הכוונה, הבנה ולבסוף פתרון שעונה על הצרכים, התשוקות והדרישות של שני הצדדים.

 

אז אם נושא הזוגיות בוער בכם, הנה מספר דברים שרצוי שתדעו על התחום באופן כללי ועל הקורס במכללה:

 

ללמוד ייעוץ זוגי המשלב גישור

 

כ-30 אחוז מהזוגות במדינת ישראל מתגרשים, ובדרך כלל מדובר על תקשורת לקויה, חוסר הבנה וקבלה של דעות האחר, משברים קיצוניים ועוד. בכדי שתוכלו לטפל בצורה האולטימטיבית בכל הסיטואציות האפשריות, סל הלימודים יכלול בתוכו את כל טכניקות הטיפול האידיאליות לכל מצב באשר הוא.

 

סטאז' ופרקטיקה

 

מעבר לכל המידע התיאורטי אותו תצברו במהלך שלושת חודשי הקורס, ד"ר אורית ארבל מאמינה שיש צורך בניסיון מעשי ואמיתי לפני כניסתכם לשוק. בעקבות זאת, במשך הלימודים תעברו התמחות הכוללת צפייה בטיפול בזוגות ובמקרים אמיתיים.

 

מבנה הלימודים

 

הקורס עצמו כולל 12 מפגשים (כולם בשעות הערב) ומשך כל מפגש הוא כ-4 שעות. בסיום שלושת חודשי הלימודים תקבלו תעודה אשר מעניקה לכם הסמכה מקצועית מאחת המכללות האיכותיות ביותר במדינת ישראל.

 

במידה ותרגישו כי אתם מעוניינים להתעמק יותר בנושא ולהבין את תחום הטיפול לפרטי פרטים, תוכלו לבצע חיזוק עבור מיומנות הייעוץ אשר כולל 8 מפגשים נוספים ונועדה להרחיב לכם את הידע המעשי בצורה אבסולוטית.

 

ערכים ועקרונות שאין שני להם

 

במהלך הקורס תלמדו כיצד להתמודד עם משברים שכוללים בגידה בזוגיות וחוסר אמון, כיצד ניתן ליעל את יכולת התקשורת בין בני הזוג, איך אפשר לספק מענה לתשוקות ורצונות מנוגדים ובעיקר לפתח את יכולות ההקשבה, ההבנה וההכלה במערכת זוגית.

 

ללמוד ייעוץ זוגי במכללה של ד"ר אורית ארבל היא ללא ספק חוויה מספקת ומדהימה. בתור יועצים אתם תוכלו לעזור לכלל הזוגות בכל נקודת זמן במערכת היחסים שלהם ובעקבות כל סיבה קיימת.

 

במידה והחלטתם שהתחום אכן מרתק אתכם ושוכנת בכם הסקרנות כיצד לעזור לזוגות שונים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבל אינפורמציה נוספת עבור הקורס האיכותי ביותר.

 

חשוב לציין, שיטת "מרתון הזוגיות הפרטי" הפכה לשם דבר בקנה מידה עולמי וד"ר אורית הינה החלוצה בתחום ומביאת השיטה למדינת ישראל.

תוכן עניינים

 השאירו פרטים

טופס עמוד צרו קשר

ד”ר אורית ארבל

ד"ר אורית ארבל מפתחת שיטת הטיפול הידועה כ”מרתון הזוגיות הפרטי”
הביאה את יסודות השיטה מארצות הברית לישראל לפני למעלה מ- 20 שנה.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

לימודי ייעוץ זוגי

מחקרים מהשנים האחרונות מצביעים על מגמת עליה מתמדת של זוגות החווים קושי בניהול ותחזוקת מערכות היחסים שלהם. הסטטיסטיקה מצביעה על כך שכל זוג שלישי מוצא את עצמו בדרך לרבנות כדי…

קרא עוד »

לימודי ייעוץ זוגי – האם זה בשבילך?

ישנם בנינו אנשים אשר מגיל צעיר חובשים לעיתים אפילו לא במודע, את כובע היועץ. הם בעלי נטייה  טבעית וטובה להקשבה, הכלה וגישור. אנשים שכבר בילדותם מצאו עצמם מחברים או מפרידים…

קרא עוד »

לומדים טיפול זוגי – תחום משנה חיים

כולנו חווינו בעת כזו או אחרת בחיינו משברים, בין אם מדובר במשבר בקריירה, בבריאות וכמובן בזוגיות שלנו. חיי הזוגיות שלנו לא מגדירים אותנו, אבל הם בהחלט הגב התומך והמקבל לאורך…

קרא עוד »

לימודים עם משמעות: קורס לייעוץ זוגי

במציאות של ימינו, זוגות רבים ברחבי הארץ נתקלים בקשיים במערכת היחסים ביניהם. בין אם מדובר במשבר נקודתי או בין אם זו בעיה מתמשכת, הדרך הטובה ביותר לפתור קשיים אלה בזוגיות…

קרא עוד »

לימודי ייעוץ זוגי משדרגים אותנו מבחינה מקצועית ואישית

מערכות יחסים ככלל וזוגיות בפרט מהווים כחלק כל כך מהותי בחיינו, יש שיגידו אף הכרחי למרבית האנשים. ועם זאת, מדובר על נושא מורכב, מלא בסוגיות מרתקות ודינאמיקה משתנה בין כל…

קרא עוד »
דילוג לתוכן